sobota, 20 kwietnia 2013

Balea Young Sweet Wonderland Dusche

Balea Young Sweet Wonderland Dusche -Płyn pod prysznic o zapachu czekolady.

Już od pierwszych chwil otrzymania kosmetyku rzuciło mi się w oczy świetne opakowanie tegoż produktu,które przyciąga wzrok swoją szatą graficzną.
Następnie otworzyłam buteleczkę z czekoladowym płynem pod prysznic, którego plastikowa nakrętka jest bardzo szczelnie zamknięta i nie ma obawy, że coś się nam z niej wyleję.  Otwór z którego wydobywa się płyn jest idealny.

Jednakże najlepszą częścią , która jest po otwarciu nakrętki to zapach-zapach cudownej czekolady. 

Konsystencja płynu jest średnio gęsta i bardzo dobrze pieni się pod wpływem wody. 


 Kolor porównałabym do kawy z mlekiem, gdzie jest więcej mleka niż kawy :)

Płyn pod prysznic o zapachu czekolady jest bardzo wydajny bo nie trzeba jego dużej ilość aby się umyć.

Wielkim plusem tego kosmetyku jest to ,ze w trakcie mycia otula nas piękny zapach czekolady niestety tutaj pojawia się mały minusik bo zapach ten jest tylko wyczuwalny przy myciu, a o tym ,ze nasze ciało nim pachnie można zapomnieć.


Jednakże, dzięki temu, że płyn pachnie w pierwszych chwilach mycia moja młodsza siostra bardzo go pokochała i nie wyobraża sobie mycia bez niego.

Działanie:

Płyn pod prysznic o zapachu czekolady delikatnie oczyszcza ciało pozostawiając je świeże i gładkie ale  o nawilżonym ciele można zapomnieć.

Podsumowując:

Uważam, że Balea Young Sweet Wonderland Dusche jest normalnym, zwykłym płynem do ciała nie robiącym żadnego szału ale warty naszej uwagi ze względu na swój słodki,czekoladowy zapach. 





Nie mam możliwość dostania tych kosmetyków u siebie na miejscu ale, dzięki abc-uroda miałam możloiwość przetestować kosmetyki z tej firmy. 

W tym internetowym sklepie macie również możliwość skorzystania z rabatu ;)

30 komentarzy:

  1. Poza zapachem na pewno zacheca opakowaniem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Czekolada ♥ matko ja bym go pewnie miała ochotę wypić :D

    OdpowiedzUsuń
  3. O to niemiecki kosmetyk! Ale raczej nie zakupię, mam pełno żelów w domu, ponieważ moja mama pracuje w firmie DOVE hah :D.

    OdpowiedzUsuń
  4. czekolada to byl zapach minionej juz zimy,teraz wybieram lzejsze zapachy
    ale opakowanie jets swietne!u mnie dzis TAG kosmetyki od A do Z,zapraszam do zabawy :) milego weekend x x x

    OdpowiedzUsuń
  5. Wpadam, ślad zostawiam
    Wrócę jeszcze i napiszę coś
    może lekko się streszczę.

    Płyn pod prysznic o czekoladowym zapachu ....
    hmmm... skorzystać też - pomyślę.

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam kosmetyki o zapachu czekolady ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. uwielbiam wszystko co czekoladowe! musi obłędnie pachnieć :D

    OdpowiedzUsuń
  8. O tak, opakowanie to on ma genialne. No i ten zapach czekolady... :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Madziu-Ty po prostu masz same cuda!)!O!!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. To słodziutkoo :) Super misjaa :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ja go chce! :)
    zostałaś otagowana, zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. czekoladka mniam mniam.. pewnie głodna bym była zaraz po kąpieli:P

    OdpowiedzUsuń
  13. Opakowanie rzeczywiście jest ładne:) Zapach na pewno musi być wspaniały

    OdpowiedzUsuń
  14. Ach, zapach musi być fenomenalny;))

    OdpowiedzUsuń
  15. Woaa, o zapachu czekolady. Mmm, uwielbiam czekoladę <3

    OdpowiedzUsuń
  16. Ooo. Uwielbiam takie zapachy. Przyznam się że sama takich płynów używam. Tylko z innej firmy :)
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  17. Czekoladowy żeel, kocham takie! :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo chętnie bym go wypróbowała, ale raczej nie na wiosnę - wiosną i latem preferuję delikatniejsze i bardziej orzeźwiające zapachy :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Zapach pewnie ma świetny, ale nie jestem do końca przekonana do niego ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. mmm zapach musi być rewelacyjny:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.
Jeśli mnie odwiedzasz bądź pewny/a, że i ja to zrobię:*

Pamiętaj jednak o tym, że komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych. Dane te przetwarzane są dobrowolnie i w każdej chwili możesz z tego zrezygnować i usnąć. Celem ich zbierania jest zapobieganie spamu.