sobota, 6 kwietnia 2013

Sole do kąpieli od abc-uroda.com

Witam serdecznie. 

Dzisiaj napisze o dwóch solach, które miałam przyjemność testować, dzięki http://www.abc-uroda.com/kosmetyki-lakiery-perfumy-olejki-kremy.





Balea Bademomente Abendrot.
Uspokajająca sól do kąpieli o zapachu drzewa sandałowego i wiciokrzewu. 
Zawiera minerały morskie i proteiny jedwabne.





Sól mieści się w dość dużej saszetce, która bardzo ładnie się prezentuję.
Po otwarciu saszetki w nasze nozdrza uderza bardzo ładny zapach, który porównałabym do jakiegoś owocu. Jest tu mowa o wiciokrzewie, a więc pewnie to jest jego zasługa bo drzewa sandałowego za bardzo wyczuć się nie da. 
Ilość soli w jednej saszetce pozwoliła mi na dwie kąpiele.
Sól jest koloru różowo-czerwonego i na taki kolor zabarwia się woda, gdy do niej wsypiemy sól.
Niestety ten przyjemny zapach nie jest długo wyczuwalny podczas kąpieli. 

Teraz przejdę do działania, które miło mnie zaskoczyło.
Czy ta sól sprawia, że człowiek staję się spokojny?
W pewien sposób na pewno tak.
Dlaczego?
Po kąpieli w tej soli zasnęłam jak małe dziecko nawet nie wiem kiedy przyszedł do mnie sen.

A, że bardzooo dobrze mi się spało to jestem jak najbardziej zadowolona z działania tego produktu, a przyznam się, że mam problemy ze zasypianiem.



Podsumowując;

Jak dla mnie sól idealna w swym działaniu szkoda tylko ,ze tak krótko pachnie. 



Balea Bademomente Atempause
Odprężająca sól do kąpieli o zapachu jaśminu i azjatyckich aromatów. Zawiera minerały morskie. 

Tym razem zacznę od działania, które nie jest aż tak wspaniałe jak w przypadku pierwszej opisywanej prze ze mnie soli.
Z pewnością kąpiel w tej soli jest przyjemna ale tylko ze względu na jej cudowny zapach, który utrzymuję się przez większość część kąpieli i jest on wyczuwalny w całym pomieszczeniu, gdzie jest brana kąpiel, czyli w łazience. 
Jaśmin jest tutaj jak najbardziej wyczuwalny plus dodatkowe aromaty jak dla mnie to mieszanka cudownych zapachów.
Jeśli chodzi o wydajność to na jedną kąpiel zużyłam całą saszetką, dzięki czemu woda zabarwiła się na piękny fioletowy kolor 
.Oczywiście to zabarwianie się wody na inny kolor pod wpływem tej soli muszę przyrzynać, że jest to świetny efekt, który urozmaica naszą kąpiel oraz dodaję koloru w ponure i szare dni.

Podsumowując:

Jest to przyjemna sól ze względu na jej cudowny zapach ale jeśli chodzi o działanie wolałam ta pierwszą.



Zdradzę wam ,ze mam jeszcze dwie takie sole do przetestowania z czego jestem bardzo zadowolona ;)

JA oczywiście zapraszam was do przejrzenia oferty-http://www.abc-uroda.com/kosmetyki-lakiery-perfumy-olejki-kremy
oraz do zajrzenia na ich bloga, gdzie aktualnie jest zorganizowany KONKURS, w którym można wygrać zestawy kosmetyczne z tej firmy; o tym konkursie pisałam już jakiś czas temu siebie na blogu tutaj.




Zachęcam także do polubienia Facebooka- https://www.facebook.com/pages/abc-urodacom/269881839704209

30 komentarzy:

  1. Super, strasznie lubię takie kąpielowe sole - dla relaksu i przyjemności :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja uwielbiam biedronkowe sole ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zawsze jak widzę jakieś pięknie pachnące sole do kąpieli to żałuję, że nie mam wanny ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uu:) Nie powiedziałabym że sól może działać na bezsenność;>

    OdpowiedzUsuń
  5. Ach, przez Twój opis aż chcę przetestować:))

    OdpowiedzUsuń
  6. pewnie się za nimi rozejrzę w przyszłości,szkoda,że nie są dostępne stacjonarnie w Polsce(chyba ;P) ;/

    OdpowiedzUsuń
  7. jestem ciekawa czy ta uspokajająca sól podziałała by również na moje problemy z zasypianiem ;d

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow bardzo ciekawe te sole ;) Ostatnio się mega wkręciłam w kąpanie w solach ;D uwielbiam ten efekt na skórze ^^

    OdpowiedzUsuń
  9. Potaplała bym się w takim błotku ;))
    Buziaczki:**

    OdpowiedzUsuń
  10. akurat za solą do kąpieli jakoś nie przepadam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. przydałaby mi się taka relaksująca kąpiel...

    OdpowiedzUsuń
  12. mówisz uspokajająca? i pomaga na sen? Chyba sobie wypatrzę, bo sen to ja też mam ostatnio taki niemrawy, że nie mogę:(

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo lubię sole kąpielowe, ale zwykle wykorzystuje je głównie do kąpieli dla stóp :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Chciałabym wypróbować :3 chociażby do stóp :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Chetnie wyprobowalabym te pierwsza, tez mamy problemy ze snem:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo podoba mi się u Ciebie :)) Jak masz chwilę to zapraszam do mnie :))


    www.limitofcontrol.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo lubie wszelkkie rodzaje pachnidelek do relaksu ;)

    Zapraszam do mnie na bloga, na kolejny cover ;) : ilonastejbach.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. uwielbiam sole i relax podczas kapieli ;) w wolnej chwili zapraszamy do nas ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. ogólnie wolę prysznic od kąpieli w wannie, ale te sole na tyle mnie zaciekawiły, że byłabym skłonna zażyć kąpieli z nimi :D

    OdpowiedzUsuń
  20. bardzo ciekawy produkt, nie miałam jeszcze z nim do czynienia :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie słyszałam o nich wcześniej :P

    OdpowiedzUsuń
  22. super blog prosze zajżyj do mnie http://bubububuu123456789.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. 2 zachwyca opakowaniem *o*

    http://ann-ania.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.
Jeśli mnie odwiedzasz bądź pewny/a, że i ja to zrobię:*

Pamiętaj jednak o tym, że komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych. Dane te przetwarzane są dobrowolnie i w każdej chwili możesz z tego zrezygnować i usnąć. Celem ich zbierania jest zapobieganie spamu.